Jump to content
  • 0

importeren mislukt

pjotter

Question

Posted

Bij het importeren van data uit een FM7 bestand geeft Filemaker 7 aan:

"Er zijn geen velden gedefinieerd in de gegevens bron"

De database is helemaal leeg gemaakt en de data uit het andere bestand moet worden geimporteerd. Wat moet ik aanpassen? Tot nu toe nog nooit dit meegemaakt, importeren gind altijd zonder problemen :?:

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Nee het bijwerken gebruik ik nooit, ik zal het zelf fout hebben gedaan maar ik weet niet wat ik verkeerd is gegaan? Ik heb in de bestaande database een tabel met 700 records. Op deze tabel is nog een database gebaseerd wat iemand gebruikt om bij te werken. Wat ik normaal doe is de bestaande database helemaal wissen en de compleet bijgewerkte helemaal importeren. Bij de laatste keer is dit dus fout gegaan. Gelukkig maak ik elke keer een backup bij opstarten , die heb ik nu terug geplaatst en het is nu weer in orde. Ik kan echter niet begrijpen wat er fout kan zijn gegaan?

• 0
Posted

Als je een idealist bent, geef je het (bestand + uiteg) door aan de technische support van FileMaker. Verwacht echter niet dat je feedback krijgt, of dat ze er daadwerkelijk iets aan doen. Je maakt meer kans als je iets kan reproduceren van scratch - wat je in dit geval niet kan.