Jump to content
  • 0

Preview mode alles in 1 scherm zonder pagina's ?

mikezwet

Question

Posted

Hallo,

Ik heb een keurig gesorteerde lijst waarbij ik in de preview mode netjes tussen sub totalen bij zie door het Sub summary part.

Nu is deze vrij lang en verdeeld over meerdere pagina's maar het lijkt me overzichtelijker als alles in 1 lange lijst onder elkaar staat zonder meedere pagina's

Kan dat? Zoniet, kan ik die sub summary's zien zonder alles in de preview mode te bekijken.

Groetjes, Mike

Edit, ik heb de printer al op "staand" gezet, scheeld al iets :wink:

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

je moet dat van de get(summary) maar eens nalezen in je helpfile.

Hier is dat geen oplossing denk ik.

Ik begrijp dat jouw lijst zo lang wordt omdat je behalve de subsummaries ook nog de body waarden laat zien.

Dan laat je die body toch gewoon weg.

Zit je nog steeds in preview dat wel.

Je zou daar een screendump (copy) van kunnen maken en displayen in browsemode (in een global).

Maar dit is nog steeds niet wat je zoekt vrees ik.

• 0
Posted

De Body weglaten zou kunnen alleen zie ik dan niet meer waarvan een subtotaal van gemaakt word. Alles word namelijk gesorteerd op onderwerp en daarvan word een totaal gemaakt in de Sub-Summary.

• 0
Posted

Als het alleen maar op scherm moet worden getoond, waarom dan niet een printer installeren die b.v. A0 kankrinten? ALs je dat insteld dan heb je een wel heel groot preview scherm :D