Blieper Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Halloo ik heb een database van 143 records van 4 op 1 vel maar als ik de printopdracht geef is hij wel even aan het rekenen, maar ik krijg geen melding en er komen verder geen prints uit de kleurencopyer? Snap ik niet!! Bvd Quote
0 Gido_ Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Doet hij het met 4 of 8, 12, ... tegelijk? Dan is het mss een memory-probleem; tenzij het puur tekst is, dan zou dit zo niet mogen spelen, denk ik. Quote
0 Blieper Posted August 2, 2005 Author Posted August 2, 2005 Ja ik heb er 4 op een A3+ en ik weet niet of dat je ze per set van 50 door kunt sturen!! en met een foto op de ondergrond ja. Gisteren had ik een postscript file van 4,4 Gb!!! Quote
0 Gido_ Posted August 2, 2005 Posted August 2, 2005 Ik kan soms niet eens meer dan 8 pagina's tegelijk uit een pdf file printen, hetgeen aan mijn "beperkt" printergeheugen ligt. Dus als het met minder gaat, zou het ook wel zoiets kunnen zijn... Bij extreem gevulde hard disk kan het mss ook een tekort aan virtueel schijfgeheugen zijn... Quote
0 Blieper Posted August 2, 2005 Author Posted August 2, 2005 Ja, ik print rechtstreeks ik heb wel pdf geprobeerd op Mac Tiger (10.4.2) maar ik krijg geen pdf? Quote
Question
Blieper
Halloo ik heb een database van 143 records van 4 op 1 vel maar als ik de printopdracht geef is hij wel even aan het rekenen, maar ik krijg geen melding en er komen verder geen prints uit de kleurencopyer?
Snap ik niet!!
Bvd
4 answers to this question
Recommended Posts