Het is een tijdje geleden en in de nood kent men zijn vrienden dus
Ik zit in nood en hoop dat er nog vrienden zijn.
wij draaien FM server 5.5 op een OS 10.3.x G5 server
De oude bestanden zijn nu door een nieuwe versie vervangen (nog steeds in FM6) en ik heb gecontrolleerd dat alle bestanden in sharing multi-user staan (geen enkele hidden)
Ik heb de oude map van de server verwijdert (nadat ik FM server eerst heb uitgezet) en vervangen door de nieuwe map (met een andere naam dan de vorige)
Na het opstarten van FM server opent hij geen enkele databank. Als ik via het menu een db probeer te openen reageert het systeem helemaal niet.
Question
CyberChicken
Het is een tijdje geleden en in de nood kent men zijn vrienden dus
Ik zit in nood
en hoop dat er nog vrienden zijn.
wij draaien FM server 5.5 op een OS 10.3.x G5 server
De oude bestanden zijn nu door een nieuwe versie vervangen (nog steeds in FM6) en ik heb gecontrolleerd dat alle bestanden in sharing multi-user staan (geen enkele hidden)
Ik heb de oude map van de server verwijdert (nadat ik FM server eerst heb uitgezet) en vervangen door de nieuwe map (met een andere naam dan de vorige)
Na het opstarten van FM server opent hij geen enkele databank. Als ik via het menu een db probeer te openen reageert het systeem helemaal niet.
Heeft iemand een idee wat ik fout doe?
Alvast bedankt
Nicole
11 answers to this question
Recommended Posts