Arnoud Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Scenario: Tabel TA met Layout LA Tabel TB met Layout LB LA toont records van TB in een portal. De portalrijen bevatten een knop die een script activeert met een zoekaktie in een venster waarin LB wordt getoont. Ik wil echter ook de GTRR toepassen omdat een loop, waarin ik de aangeklikte gerelateerde record in de foundset opspoor, te traag werkt. Hoe krijg ik dat voor elkaar? Quote
0 RON7 Posted August 8, 2005 Posted August 8, 2005 Geleend van Matt,heb nog een complexer bestand zelf maar is onderdeel van een big one,maar dit helpt je zeker op weg Interface Summaries.rar Quote
0 Arnoud Posted August 9, 2005 Author Posted August 9, 2005 Bedankt voor het meedenken Ron. Ik wil het (hier) echter niet relationeel oplossen, dat geeft een dubbele scrollbar en een workaround met het sorteren, en wellicht nog meer onnodige creativiteit. Intussen heb ik het wel opgelost. Eerst een zoek uitvoeren IN de Window, deze window op de achtergrond zetten en later via een GTRR naar de record in de window springen. gr. Arnoud Quote
Question
Arnoud
Scenario:
Tabel TA met Layout LA
Tabel TB met Layout LB
LA toont records van TB in een portal.
De portalrijen bevatten een knop die een script activeert met
een zoekaktie in een venster waarin LB wordt getoont.
Ik wil echter ook de GTRR toepassen omdat een loop, waarin ik de aangeklikte gerelateerde record in de foundset opspoor, te traag werkt.
Hoe krijg ik dat voor elkaar?
2 answers to this question
Recommended Posts