Jump to content
  • 0

Omzetten naar 'een programmatje' voor Windows

Feike Brouwer

Question

Posted

Als FileMaker 7 Mac beginner, heb ik een soort database gemaakt. Hierin kan een gebruiker gegevens invoeren, die vervolgens op een soort labels weergegeven worden(die weer uitgeprint kunnen worden).

Het invoeren van gegevens lukt mij natuurlijk wel(zonder andere dingen perongeluk aan te passen). Maar het word ook gebruikt door iets ..uhh... minder slimme mensen. Is er een manier om er een soort simpel programmatje van te maken(zoals een visualbasic uit Acces)?

Het databaseje staat hier:Linkje

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

zoals al eens doorgegeven op Macfreak, is een runtime versie de oplossing voor je. Ik vraag mij alleen af je de stikkers beter kunt maken met een words pakket eventueel samen met excel?

• 0
Posted

Maak een account waarmee automatisch wordt ingelogd en waarmee je niet meer kan dan het invullen van gegevens.

Het is een leuke puzzel, maar je kan er heel ver mee gaan (of komen).

rmw

• 0
Posted

Zoals rmw schreef, heb ik een account gemaakt die automatisch inlogt. Hierbij kan de gebruiker niks anders doen dan wat invullen, wissen enz.

Precies wat ik bedoelde! :)

Een leuk icoontje erbij gezet, en klaar is het!

Bedankt voor de tips

ps. Een FileMaker runtime versie, kan die ook gemaakt worden uit FileMaker Pro7?

• 0
Posted
Een FileMaker runtime versie, kan die ook gemaakt worden uit FileMaker Pro7?

Nee, enkel met FM 7 Developer.

Opgepast : de FM 7 Dev WIN maakt enkel WIN-runtimes, de FM 7 Dev MAC maakt enkel MAC OSX-runtimes.

Bij aankoop van een developer-licentie, krijg je voor ieder platform een versie natuurlijk.