JoPo Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Hallo allemaal, Is het mogelijk een pulldownmenu weer te geven in een dialoogvenster? Zo, ja hoe krijg je dit gedaan? Quote
0 Rony Rabijns Posted August 16, 2005 Posted August 16, 2005 Niet standaard met Filemaker. Eventueel via een plugin (24U, Troi, ...) Quote
0 JoPo Posted August 17, 2005 Author Posted August 17, 2005 Bedankt ik ga het proberen! Heb jij enige ervaring met de ontwerpfuncties FielStyle & FieldType. Zie hiervoor mijn vraag op het forum. http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=2785&highlight= Alvast bedankt John Quote
0 Rony Rabijns Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Heb jij enige ervaring met de ontwerpfuncties FielStyle & FieldType. Zie hiervoor mijn vraag op het forum. Ja, maar ik denk niet dat je FieldStyle en FieldType nodig hebt voor dit probleem. (Die functies lezen de opmaak van een bestaand veld uit, jij moet het tegenovergestelde hebben) Het zullen daarom veeleer de TextStyle-functies zijn. Maar of je hiermee het totale probleem opgelost krijgt, durf ik te betwijfelen. Quote
0 EricJ Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Hallo, Hierbij een voorbeeldje van een soort van pulldownmenu. Ik wil niet met eer strijken, ook ik heb dit ooit ergens op het internet gevonden. Verbouwen maar! EricJ ExpandingMenu.fp5 Quote
0 RON7 Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Laatste is wel geen Pulldown in een Dialoog...ook de plugin van Cns heeft een leuke Pulldown in het dialoogvenster Quote
0 Rony Rabijns Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 de plugin van Cns heeft een leuke Pulldown in het dialoogvenster http://www.cnsplug-ins.com/products.htm?product=CNS+Menu Quote
0 RON7 Posted September 18, 2005 Posted September 18, 2005 Thx voor de link Rony zal hem er volgende keer bij plaatsen By the way....is er geen pulldown menu op de site waar we links kunnen kiezen zoals Emoticons (Kidding) Quote
Question
JoPo
Hallo allemaal,
Is het mogelijk een pulldownmenu weer te geven in een dialoogvenster?
Zo, ja hoe krijg je dit gedaan?
7 answers to this question
Recommended Posts