Pasav Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Hallo, Als ik een print opdracht geef vanuit FMPro 7.v3 en ik geef aan 2 exemplaren dan worden er 4 geprint .... Namelijk twee opdrachten van twee ... En bij drie : drie opdrachten van drie .... Ik gebruik Tiger 10.4.2 Hebben jullie hier ook last van .. ?? Ik print naar een HP LaserJet 5000 Ik heb de printerinstellingen nageloepn en ook als eens helemaal gereset .. dank Quote
0 Rony Rabijns Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Ik heb bij een Color Laserjet 2550 iets gelijkaardigs gehad. Toen werden de printopdrachten niet correct afgesloten, waardoor de printer telkens opnieuw papier bleef spuwen ... Na het bijwerken van de firmware (toen te downloaden vanaf de HP-site) was het euvel van de baan. Misschien hier ook ? Quote
0 Pasav Posted August 17, 2005 Author Posted August 17, 2005 Ik heb bij een Color Laserjet 2550 iets gelijkaardigs gehad. Toen werden de printopdrachten niet correct afgesloten, waardoor de printer telkens opnieuw papier bleef spuwen ... Na het bijwerken van de firmware (toen te downloaden vanaf de HP-site) was het euvel van de baan. Misschien hier ook ? Heb er alleen last van bij Filemaker ... Dus het kan haast niet aan de printer liggen. De firmare van de printer is up to date ... Dus helaas ben bang dat dit geen oplossing bied ... Quote
0 Rony Rabijns Posted August 17, 2005 Posted August 17, 2005 Er is een OS X TigerUpdate voor de driver bij HP. Heb je die ook ? Quote
Question
Pasav
Hallo,
Als ik een print opdracht geef vanuit FMPro 7.v3 en ik geef aan 2 exemplaren dan worden er 4 geprint .... Namelijk twee opdrachten van twee ...
En bij drie : drie opdrachten van drie ....
Ik gebruik Tiger 10.4.2
Hebben jullie hier ook last van .. ??
Ik print naar een HP LaserJet 5000
Ik heb de printerinstellingen nageloepn en ook als eens helemaal gereset ..
dank
3 answers to this question
Recommended Posts