Stel ik heb een portaal met bestellingen en wens deze waarden per email overzenden naar een leverancier.
Er bestaat een veld Besteld met de keuzes Y of N, op basis daarvan wordt het portaal gemaakt.
Maar nu die gegevens in een email bericht krijgen is een probleem waar ik niet uitraak. Ik dacht, eenvoudig, ik maak een calculatieveldje en breng de waarden van het portaal naar daar, helaas, ik heb geen idee welke berekening ik daarvoor dien toe te passen Ondertussen ben ik moe van al de berichten hier te doorpluizen naar de oplossing waarvan ik weet dat sommige FM goeroes reeds lang geleden bedacht hebben
Question
Stardust
Beste lezers,
Stel ik heb een portaal met bestellingen en wens deze waarden per email overzenden naar een leverancier.
Er bestaat een veld Besteld met de keuzes Y of N, op basis daarvan wordt het portaal gemaakt.
Maar nu die gegevens in een email bericht krijgen is een probleem waar ik niet uitraak. Ik dacht, eenvoudig, ik maak een calculatieveldje en breng de waarden van het portaal naar daar, helaas, ik heb geen idee welke berekening ik daarvoor dien toe te passen
Ondertussen ben ik moe van al de berichten hier te doorpluizen naar de oplossing waarvan ik weet dat sommige FM goeroes reeds lang geleden bedacht hebben 
Alleszins met dank voor jullie aandacht,
Winterse zomergroeten,
Danny
5 answers to this question
Recommended Posts