Jump to content
  • 0

Onze eerste relatie/facturatie/materiaal/voorraadsysteem

tibss

Question

Posted

Met dank aan alles wat ik al lurkend van dit forum heb geleerd.

Welnu als startende onderneming wil ik jullie graag onze eerste applicatie laten zien.

De ontstaansgeschiedenis is als volgt.

Een aantal kleinere ondernemingen hebben ons gevraagd kunnen jullie niet iets maken op het gebied van relatie, factureren, materialen, voorraadbeheer etc met dien verstande dat het geen boekhoudpakket moet zijn. De boekhouding besteden we namelijk uit.

Welnu, zo is Smile geboren, zeer positieve reacties, maar ja dat was dan ook preken voor eigen parochie.

Nu is het idee : kunnen we op basis van Smile een onderneminkje bouwen dat zich specifiek richt om het marktsegment : kleine ondernemingen (tot 10 man ?) dat weliswaar de boekhouding uitbesteed maar die zelf wat meer met relatie/facturatie etc bezig willen zijn.

Zoals gezegd, tot nu toe beperkt tot preken voor eigen parochie. het wordt dus tijd voor commentaar van buiten.

Graag eens kijken op www.tibss.nl

Dank,

we hebben de paracetamol al klaar staa

1 answer to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Wat je vraagt is of iemand kan voorspellen of je idee zal leiden tot succes. Ik denk dat je het antwoord nergens krijgt. Als ik zeker wist dat een dergelijk programma zou leiden tot een succes, zou ik het zelf (laten) maken.

Een troost, de meeste goede dingen en ideen leiden niet tot succes, terwijl een slecht idee soms tot wel tot succes komt.

Gewoon aanbieden op internet, actief zijn in het werven van klanten, en goed luisteren naar de gebruikers. Op die wijze heb je het meeste kans op succes,