Bij installatie van FMSA7 en WPE loop ik aan tegen een initialisatie probleem.
De FMSA admin console (via de browser) geeft steeds aan dat de WPE nog niet geconfigureerd is. Bovendien toont hij twee machines waarop FMSA en WPE afzonderlijk geinstalleerd zouden zijn. Dit is NIET het geval.
Bij configuratie van de WPE blijft de admin console maar vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord voor WPE aan te maken (terwijl dat al is gedaan)
Heeft iemand dit ook al eens bij de hand gehad?
En zo ja, wat is de oplossing?
Ik heb alles al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en zelf de registry helemaal geschoond op FMS7 sleutels.
Configuratie: W2003 server met FMSA7 en WPE en IIS op 1 machine.
Question
rmw
Bij installatie van FMSA7 en WPE loop ik aan tegen een initialisatie probleem.
De FMSA admin console (via de browser) geeft steeds aan dat de WPE nog niet geconfigureerd is. Bovendien toont hij twee machines waarop FMSA en WPE afzonderlijk geinstalleerd zouden zijn. Dit is NIET het geval.
Bij configuratie van de WPE blijft de admin console maar vragen om een gebruikersnaam en wachtwoord voor WPE aan te maken (terwijl dat al is gedaan)
Heeft iemand dit ook al eens bij de hand gehad?
En zo ja, wat is de oplossing?
Ik heb alles al meerdere malen opnieuw geinstalleerd en zelf de registry helemaal geschoond op FMS7 sleutels.
Configuratie: W2003 server met FMSA7 en WPE en IIS op 1 machine.
rmw
1 answer to this question
Recommended Posts