Rutger Slager Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Namens een prospect, wil ik jullie graag het volgende vragen: heeft er iemand (goede of slechte) ervaring met FMServer onder Linux? 1 van onze potentiele klanten stelt dat namelijk als eis. Alvast hartelijk dank voor je reactie Quote
0 Peter Geens Posted August 31, 2005 Posted August 31, 2005 Draait normaal probleemloos onder Red Hat; Quote
0 Rutger Slager Posted August 31, 2005 Author Posted August 31, 2005 Bedankt voor je bericht: heb je voor mij een praktijksituatie wara het draaid? ik wil dan graag naar de ervaringen informeren in de praktijk. Alvast bedankt Quote
0 Peter Wagemans Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Ha Rutger, dat is lang geleden. Beetje oppassen. FileMaker Server 5.5 draait onder RedHat 7.1, met wat gepiel kan je hem op een recentere versie doen draaien, maar eigenlijk is het geen aanrader, want je moet een aantal bibliotheken binden. Ik heb hem ooit nog op een RedHat 9 doen draaien, maar niet echt in productie, het ding werd gebruikt voor onze eigen administratieve files en als backup server voor de hosting. Dus: als je klant het eist -> ja, maar wel met een RedHat 7.1 en FileMaker Server 5.5. RedHat 7.1 is geen slechte release, maar je kan best wat oudere hardware gebruiken - kwestie van de software drivers ook te hebben. Als je eraan begint: succes met de industriele archeologie. Quote
Question
Rutger Slager
Namens een prospect, wil ik jullie graag het volgende vragen:
heeft er iemand (goede of slechte) ervaring met FMServer onder Linux?
1 van onze potentiele klanten stelt dat namelijk als eis.
Alvast hartelijk dank voor je reactie
3 answers to this question
Recommended Posts