Jump to content
  • 0

cursus

chauffeurke

Question

Posted

Hai, :?

Enige tijd geleden heb ik eens dat spel gedownload ( yatsee ) om te zien hoe dat in elkaar is gestoken.

Nu dacht ik van mezelf dat ik toch iets of wat zou begrijpen van die script codes doordat ik toch een 6 tal jaren bezig ben met file maker ( amateur )

Tot mijn verbazing werd ik met beide voeten terug op de grond geplaatst eigenlijk wel een serieuze desillusie.

Door mijn job ( internationaal vrachtchauffeur ) ben ik dus niet in de mogelijkheid om in de week eender gelijk welke cursus te volgen.

Mijn vraag is nu is er iemand geintersseert om mij een soort cursus aan te bieden ( uitsluitend file maker ) die ik kan volgen de zaterdag morgen of middag of eventueel zondag morgen zodoende dat ik die dan in de loop van de week kan leren.

Uiteraard tegen een vergoeding natuurlijk

groeten

't Chauffeurke :oops:

PS ben uit regio Gent

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Hai Andréh

Ik heb die site's eens goed bekeken en vind dit zeker geen slecht initiatief

ware het niet dat alles in het frans of engels is. Niet dat ik die talen niet machtig ben maar als het om technische zaken gaat brent dit toch enig problemen mee daarom dat ik iets zoek in het nederlands.

ik zoek eigenlijk een persoon die het mij kan bij brengen in het nederlands

bedankt in elk geval voor uw reactie

grtz. 't Chauffeurke