Peter Wagemans Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 De belgische delegatie was ook dit jaar weer op devcon. Ze dachten daarachter dat België nu leeg was. Het was FUN, en we hopen er volgend jaar weer te zijn. De frozen margarita's waren erg in trek... Quote
AvD Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Zet hier eens een legende bij: wie is wie, en wie ontbreekt op de foto? Quote
dannydv Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 zittend: Luk, Hilde, Peter, Frank en Tom staand: Jeroen, Joris, Jan, Joris en Koen andere kant van het fototoestel: Danny. Quote
Koen Van Hulle Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 (edited) Nog wat fotookes... Edited September 4, 2005 by Guest Quote
Peter Wagemans Posted September 4, 2005 Author Posted September 4, 2005 Hier eentje van de sessies, als ik me niet vergis is die van de openingssessie. Quote
Jeroen Aarts Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 (edited) Hierbij ook mijn bijdrage in de reeks impressies uit Arizona: Jan, Joris en Peter (het FileMaker alternatief voor Jan, Piet, Joris en ...): "De gang" De omgeving... SHpartners zet alle aanwezige mankracht in: Yes indeed, it's John Mark Osborne! Edited December 9, 2008 by Guest Quote
AvD Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Chapeau aan jullie allen! Dat ze nu nog eens zeggen dat we alleen maar Manneke P., mosselen en Leonidas zijn! Quote
Stef Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 en zie dat je geen hernia krijgt met zo'n billboards aan je nek! Quote
Peter Wagemans Posted September 8, 2005 Author Posted September 8, 2005 ja, toch wel een paar keer op mijn neus gegaan, veel te veel lintjes aan dat ding... Quote
Recommended Posts