Jump to content
  • 0

Email en attachtments

WJ

Question

Posted

Hallo allemaal,

Volgende vraag. Met de komst van 8.0 zijn we af van de statische path's en bestandsnamen. Deze kunnen we nu met variabele genereren.

Alleen zie ik nog geen mogelijkheid om meerdere attachtments per e-mail te verzenden met de mogelijkheden van 8.0. Zie ik dit goed of is het toch mogelijk ??

Alvast bedankt voor je tijd.

Groeten,

WJ

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Die mogelijkheid is inderdaad niet aanwezig. Maar je kan FileMaker de zaken wel laten zippen tot 1 bestand, of een PDF merge tooltje gebruiken om van verschillende PDF's 1 omvattende te maken.

Spijtig genoeg is het "gebruiksvriendelijke" van FileMaker 8 er dan weer af, en zit je weer te knutselen natuurlijk.

• 0
Posted

Dank voor je reactie Peter.

Valt me eerlijk gezegd een beetje tegen. PDF integreren en het e-mail send message script verbeteren en toch niet de mogelijkheid geven om meerdere bestanden te emailen. Jammer erg jammer. Misschien 9.0 ??

Groet,

Willem-Jan

• 0
Posted
Misschien 9.0 ??

Get ja, laat ons al een lijstje opmaken wat we graag in de 9.0 zouden willen zien :lol:

Hou op. Als Filemaker de traditie volgt van de afgelopen jaren, verandert de bestandstructuur bij iedere overgang van een even naar een oneven versie ... :?

We zullen eerst eens zorgen dat we zo snel mogelijk een 8.02 krijgen. :wink: