Ik gebruik FM 8 Adv voor Windows (jawel, ik kan het zelf bijna niet geloven )
Maar een oud foutje in 7 lijkt ook in 8 nog te bestaan...
Ik heb een programma waarin ik standaard rapportages maak.
De opmaak ligt vast, ook Portrait en Landscape.
De printerkeuze ligt NIET vast, aangezien over diverse afdelingen verschillende printers gebruikt worden voor exact hetzelfde programma.
In versie 6 betekende dit dat het commando Printer Setup de papierinstellingen EN de standaard gekozen printer vaststelde en het commando PRINT (Afdrukken) geen printerkeuze inhield.
Nu zie ik geen enkele mogelijkheid om de Standaard gekozen printer in Filemaker te activeren...
Steeds zie ik de printer uit het script weer verschijnen...
Sterker nog, het Script past de Standaard gekozen printer aan.
Ik hoop dat iedereen dit begrijpt en misschien dat ook iemand mij hiermee wil helpen?
Question
SuperWimmie
Ik gebruik FM 8 Adv voor Windows (jawel, ik kan het zelf bijna niet geloven
)
Maar een oud foutje in 7 lijkt ook in 8 nog te bestaan...
Ik heb een programma waarin ik standaard rapportages maak.
De opmaak ligt vast, ook Portrait en Landscape.
De printerkeuze ligt NIET vast, aangezien over diverse afdelingen verschillende printers gebruikt worden voor exact hetzelfde programma.
In versie 6 betekende dit dat het commando Printer Setup de papierinstellingen EN de standaard gekozen printer vaststelde en het commando PRINT (Afdrukken) geen printerkeuze inhield.
Nu zie ik geen enkele mogelijkheid om de Standaard gekozen printer in Filemaker te activeren...
Steeds zie ik de printer uit het script weer verschijnen...
Sterker nog, het Script past de Standaard gekozen printer aan.
Ik hoop dat iedereen dit begrijpt en misschien dat ook iemand mij hiermee wil helpen?
Alvast bedankt!
4 answers to this question
Recommended Posts