dave.vanderveke Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 ik heb een database met 1 tabel en vier velden 1) naam 2) jaartal 3) status (ja/nee) 4) foto container is het mogelijk om een html pagina te maken vanuit deze database... dus een pagina van het jaar 2005 met een lijst van alle foto's van 2005 met de naam en status eronder? ik heb al wat aan het proberen geweest, maar tekst wil hij wel exporteren en de foto's niet... kan iemand me hiermee verder helpen? Quote
0 miltenb Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Export als HTML al geprobeerd ? Anders een Instant Web Publishing sessie opstarten ? Quote
0 miltenb Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 verduidelijking.... Je zet de foto's in een externe map en in het filemaker bestand, maak je een veld met het pad van lokatie van het plaatje. Ik heb er niet zo heel veel ervaring mee, maar volgens mij heb ik dat wel eens werkend gehad in het verleden. Quote
Question
dave.vanderveke
ik heb een database met 1 tabel en vier velden
1) naam
2) jaartal
3) status (ja/nee)
4) foto container
is het mogelijk om een html pagina te maken vanuit deze database...
dus een pagina van het jaar 2005 met een lijst van alle foto's van 2005 met de naam en status eronder?
ik heb al wat aan het proberen geweest, maar tekst wil hij wel exporteren en de foto's niet...
kan iemand me hiermee verder helpen?
2 answers to this question
Recommended Posts