Jump to content
  • 0

Na Validatie verkeerde portal rij geselcteerd ...

Pasav

Question

Posted

Hallo,

ik heb een portaal waar ik mijn uren invul. In dit portaal zitten een aantal velden die een validatie hebben (via de opties van het veld) ... Op het ogenblik dat ik neit voldoe aan een validatie en dus terug moet om de juiste waarde in te vullen, gaat FM 7.0v3 altijd naar de bovenste portaalrij ....

Wat er dus voor zorgt dat het niet goed gaat ...

Hoe kan ik dit oplossen ...

Dank .

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Door er via een scriptje voor te zorgen dat je weet op welke portaalrij je staat (stond) voor de validatie.

Je kan die waarde stockeren in een global bijvoorbeeld, om nadien die waarde terug te gebruiken om de juiste rij te selecteren. Of om naar de volgende portaalrij te gaan.

• 0
Posted
Door er via een scriptje voor te zorgen dat je weet op welke portaalrij je staat (stond) voor de validatie.

Je kan die waarde stockeren in een global bijvoorbeeld, om nadien die waarde terug te gebruiken om de juiste rij te selecteren. Of om naar de volgende portaalrij te gaan.

Maar dan moet ik via een scriptje gaan valideren .... Dat is weer erg lastig voor de gebruikers ... En om alleen hiervoor dat Events te kopen .. waarme je een script kan laten lopen na het verlaten van een vled vind ik ook een beetje overdreven ... Toch ??

• 0
Posted

Er zijn ook gratis events-plugins die perfect werken (ZippIt bvb).

En wat die validatie betreft : je zou ook kunnen opteren om al bij de ingave van een portaalrij een script te starten ... portaalrij invoeren ... controle uitvoeren ... niet goed, opnieuw, wel goed, script afsluiten ... volgende portaalrij ....

• 0
Posted
Er zijn ook gratis events-plugins die perfect werken (ZippIt bvb).

En wat die validatie betreft : je zou ook kunnen opteren om al bij de ingave van een portaalrij een script te starten ... portaalrij invoeren ... controle uitvoeren ... niet goed, opnieuw, wel goed, script afsluiten ... volgende portaalrij ....

Portaal voor portaal word wat lastig .. als men een aantal projecten wil invoeren ... moeten ze iedere keer valideren ...

We gaan eens kijken naar Zippit ...

Dank .