tibss Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Is mijn assumptie is juist dat het verstandig is om na een set field script step ook een commit record uit te voeren? Of sterker nog: niet alleen verstandig maar essentieel? Tibss Quote
0 Gido_ Posted September 20, 2005 Posted September 20, 2005 Als je de dingen genoeg test zoals het moet, kom je de problemen vanzelf wel tegen Maar na een aantal weken niet-gebruik van FM ben ik het antwoord zelf weeral vergeten Bij mij is het grootste probleem meestal dat mijn cursor nog in een veld staat wanneer ik op een scriptknop druk. De eerste stap moet dan Commit zijn, of de juist ingetikte waarde wordt gewoon niet gedetecteerd. Zo van die dingen Quote
0 tibss Posted September 20, 2005 Author Posted September 20, 2005 Je hebt gelijk, De problemen kom je vanzelf wel tegen Ook nu bijvoorbeeld miet ik veel scripts aanpassen. Bijvoorbeeld ook het probleem van updaten van het scherm met related fields. Dit was nu opgelost met enter preview en dan enter browse. Nu moet dat worden refresh window Van dattum dus tibss Quote
0 SuperWimmie Posted September 21, 2005 Posted September 21, 2005 Ik merk (vreemd genoeg) een groot verschil in performance. Mijn applicatie kent een stevige berekening, zodra ik records toevoeg en het scherm opnieuw opbouw zonder Commit Record gaat het ouderwets traag. Maar als ik eerst Commit Record geef en dan pas het scherm opnieuw opbouw, vliegt hij alsof het een lieve lust is! Quote
Question
tibss
Is mijn assumptie is juist dat het verstandig is om na een set field script step ook een commit record uit te voeren?
Of sterker nog: niet alleen verstandig maar essentieel?
Tibss
3 answers to this question
Recommended Posts