Ik zit al een paar dagen met een probleem te worstelen. Ik heb volgende tabellen:
1. opdrachten (hierin zitten alle opdrachten vermeld)
2. offerte (hierin bevindt zich een portaal naar de tabel opdrachten)
3. project (hierin zit ook de portaal naar de tabel opdrachten)
4. faktuur (hierin zit ook de portaal naar de tabel opdrachten)
Nu komt het probleem. De inhoud bij offerte en faktuur van de portaal mogen indentiek zijn. Maar als ik op de button klik "Maak faktuur aan" bij project dan zou FM alle velden moeten kopiëren in de faktuur layout zonder dat deze achteraf nog worden gewijzigd als ik een item aan het project toevoeg. Heb al alle mogelijke manieren via een loopup geprobeerd maar echter zonder succes.
Question
nono
Hoi,
Ik zit al een paar dagen met een probleem te worstelen. Ik heb volgende tabellen:
1. opdrachten (hierin zitten alle opdrachten vermeld)
2. offerte (hierin bevindt zich een portaal naar de tabel opdrachten)
3. project (hierin zit ook de portaal naar de tabel opdrachten)
4. faktuur (hierin zit ook de portaal naar de tabel opdrachten)
Nu komt het probleem. De inhoud bij offerte en faktuur van de portaal mogen indentiek zijn. Maar als ik op de button klik "Maak faktuur aan" bij project dan zou FM alle velden moeten kopiëren in de faktuur layout zonder dat deze achteraf nog worden gewijzigd als ik een item aan het project toevoeg. Heb al alle mogelijke manieren via een loopup geprobeerd maar echter zonder succes.
Is er iemand die me hierbij kan verderhelpen?
2 answers to this question
Recommended Posts