hbrendel Posted September 26, 2005 Posted September 26, 2005 Bestaat er ergens een lijst van alle hkeys, die door een runtime applicatie in de windows registry worden gezet? Ik heb dat nodig, want ik wil een applicatie via een installeerprogramma verspreiden, waarbij ik toolbars, statusbalk, e.d. vantevoren wil instellen. Wat ik nu via Regedit te zien krijg is nogal vaag, vandaar mijn vraag. Quote
0 Peter Wagemans Posted September 28, 2005 Posted September 28, 2005 Ik zou het als volgt benaderen: start de geinstalleerde runtime, zet al je vensters en instellingen zoals je wil dat ze eruit gaan zien, en sluit de applicatie af. De resulterende registry entries gebruik je gewoon voor je installatie. Een beetje met de schouders en zonder finesse, maar ik denk dat het je probleem oplost. Quote
Question
hbrendel
Bestaat er ergens een lijst van alle hkeys, die door een runtime applicatie in de windows registry worden gezet?
Ik heb dat nodig, want ik wil een applicatie via een installeerprogramma verspreiden, waarbij ik toolbars, statusbalk, e.d. vantevoren wil instellen.
Wat ik nu via Regedit te zien krijg is nogal vaag, vandaar mijn vraag.
1 answer to this question
Recommended Posts