wie kent het volgende probleem, maar veel belangrijker: de oplossing?!?!
Heb 1 file, 2 tabellen onder FM7/8.
tabel 1 heeft 4 willekeurige velden
tabel 2 heeft 8 willekeurige velden
a) Ik wil data importeren van tabel 1 naar tabel 2
b) maak scriptje aan met importscript stap en schuif de velden 'op z'n plek' zodat ik een custom import order krijg.
c) Ik maak nu nieuwe velden aan in tabel 1
Als ik nu kijk naar mijn import scriptstap, dan heeft FM zelf bedacht dat de nieuwe velden tegenover reeds bestaande velden van tabel 2 worden geplaatst!
HELP!!!!! Ik kan me voorstellen dat dit gewenst is voor importcommando's obv. matching names, maar dit slaat nergens op...
Wie kan mij helpen? Op deze manier kan ik namelijk dagelijks mijn imports gaan controleren als ik weer velden heb bijgeprogrammeerd....
Question
Muppet
Dames en heren gebruikers
wie kent het volgende probleem, maar veel belangrijker: de oplossing?!?!
Heb 1 file, 2 tabellen onder FM7/8.
tabel 1 heeft 4 willekeurige velden
tabel 2 heeft 8 willekeurige velden
a) Ik wil data importeren van tabel 1 naar tabel 2
b) maak scriptje aan met importscript stap en schuif de velden 'op z'n plek' zodat ik een custom import order krijg.
c) Ik maak nu nieuwe velden aan in tabel 1
Als ik nu kijk naar mijn import scriptstap, dan heeft FM zelf bedacht dat de nieuwe velden tegenover reeds bestaande velden van tabel 2 worden geplaatst!
HELP!!!!! Ik kan me voorstellen dat dit gewenst is voor importcommando's obv. matching names, maar dit slaat nergens op...
Wie kan mij helpen? Op deze manier kan ik namelijk dagelijks mijn imports gaan controleren als ik weer velden heb bijgeprogrammeerd....
Thnkx
13 answers to this question
Recommended Posts