Jump to content
  • 0

probleem met de eerste printopdracht

ivan

Question

Posted

ik heb in een applicatie een probleem met het printen.

Wanneer ik (via een script) een printopdracht geef van een bepaalde bon,

Gaat het de eerste keer ( na het opstarten) altijd fout, en daarna werkt het prima. dit is natuurlijk erg vervelend en komt niet erg professioneel over. heeft iemand dit nogal meegemaakt? het script bevat geen enkele fout, dus volgens mij is het een filemaker bug. (het is in de FM 7)

alvast bedankt...

5 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Beste Ivan, ik heb hetzelfde probleem. alleen is na het draaien van de nieuwe updat 7v3a het probleem nog groter geworden. het script wil helemaal niet meer luisteren naar welke printer het moet gaan. werkt inderdaad niet erg profi. graag wat hulp van de crack's hier

• 0
Posted

Ik werk in een window XP omgeving.

FileMaker is versie 7.v3a

Ik had update 7.v3 al een paar maanden erop staan. Sindsdien had ik het probleem dat ik iedere morgen tijdens het draaien van het script 1-malig de goede printer moest aanwijzen daarna ging het goed. Na de update 7.v3a blijft het fout gaan. Jammer is in ieder geval dat je in FM7 geen printerkeuze kunt maken.[ of heb ik het mis ??] :lol:

• 0
Posted

Ok, werk hier ook met XP (en inmiddels FMP8). Weet niet helemaal wat je bedoeld. FMP6 kon inderdaad de setup niet onthouden vanaf 7 lukte het daarintegen wel (met print setup script stap).