AGDirickx Posted September 30, 2005 Posted September 30, 2005 Beste lezers Het heeft maar onrechtstreeks iets te maken met FM maar waarschijnlijk mag dat ook? Deze morgen (30/9) was ik met mijn vrouw mee gaan winkelen bij Colruyt en wat zie ik daar... een "16-in-1 USB2 Card Reader CR-1200" voor ± 15 €. Heeft iemand daar ervaring mee? Is dat apparaatje bruikbaar met een PowerBook van Apple en OS 10.3.x en kan dat inderdaad nog die oude disketjes lezen van een Macintosh? Ik heb namelijk nog de installatiedisketjes van FileMaker Pro 2.1 en enkele andere met nog wat destijds met FM gemaakte bestandjes. Met dank bij voorbaat en vriendelijke groeten. A.Dirickx Quote
Durk Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Als het je alleen om FMP2.1 te doen is, kun je die 15 Euros in je zak houden: ftp://ftp.apple.com/filemaker/trial_software/fm/fm_21_trial.hqx Quote
cyrano Posted October 4, 2005 Posted October 4, 2005 AFAIK lezen cardreaders helemaal geen floppies, alleen memory-cards (Compact-flash, SD...) Quote
Recommended Posts