izci Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Beste, In een portaal heb ik een invoerlijst. In de invoerlijst heb ik onder andere "nieuw" staan. Is het mogelijk wanneer je in de invoerlijst "nieuw" selecteert, automatisch een record wordt aangemaakt? Groetjes, Izci Quote
0 Rony Rabijns Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Bvb met de ZippScript plugin die een "nieuw"-script triggert indien de inhoud van het veld gelijk is aan "nieuw". Quote
0 izci Posted October 3, 2005 Author Posted October 3, 2005 Beste Rony, Bedankt voor de tip. Ik heb het plugin gedownload. Heb jij misschien een voorbeeldje waar de plugin wordt toegepast? Groetjes, Izci Quote
0 Rony Rabijns Posted October 3, 2005 Posted October 3, 2005 Heb jij misschien een voorbeeldje waar de plugin wordt toegepast? Zit daar geen voorbeeld bij dan ? Quote
0 Rony Rabijns Posted October 7, 2005 Posted October 7, 2005 zie voorbeeld in bijlage ZippScript.fp7.zip Quote
Question
izci
Beste,
In een portaal heb ik een invoerlijst.
In de invoerlijst heb ik onder andere "nieuw" staan.
Is het mogelijk wanneer je in de invoerlijst "nieuw" selecteert, automatisch een record wordt aangemaakt?
Groetjes,
Izci
5 answers to this question
Recommended Posts