RickFM Posted October 10, 2005 Posted October 10, 2005 Is het mogelijk er voor te zorgen om een invoer in database1 te verifieren met database2 en vice versa, en dan tegelijkertijd ook bij zichzelf? groet, RickFM Quote
0 Dr_Flash Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Mag ik me afvragen waarom je zoiets zou willen? Ik kan me hier maar weinig bij voorstellen moet ik zeggen... Quote
0 RickFM Posted October 11, 2005 Author Posted October 11, 2005 Ja ik denk waarschijnlijk te moeilijk.. Maar ik heb oneven en even records die ik gesplitst wil houden omdat ik met twee portals werk.. Maar ik heb het al op een andere manier opgelost. Tijdens de invoer doe ik een automatische invoer voor het unieke veld. Heb ik dat probleem ook uit de wereld geholpen.. In ieder geval bedankt voor je leuke reply groet, RickFM Quote
0 Dr_Flash Posted October 11, 2005 Posted October 11, 2005 Ah okee Even goed ben ik wel nieuwsgierig eigenlijk Quote
Question
RickFM
Is het mogelijk er voor te zorgen om een invoer in database1 te verifieren met database2 en vice versa, en dan tegelijkertijd ook bij zichzelf?
groet,
RickFM
3 answers to this question
Recommended Posts