Jump to content
  • 0

Portal werkt niet ???

walter sietinga

Question

Posted

Goedemorgen allemaal,

Ik zit met een probleem,

Ik heb de volgende tabellen: klantgegevens, offerte, bevestiging, factuur, product, offerteregels en factuurregels.

De offerte, bevestigings en factuurtabellen zijn gekoppelt aan klantgegevenstabel.

De producttabel is gekoppeld aan de offerteregelstabel deze is weer gekoppeld aan de offertetabel. (dus via een portaal haal ik in mijn offertetabel gegevens binnen van mijn producttabel. Dit werkt zonder problemen.)

Nu wil ik het zelfde bij de factuurtabel. Dus van producttabel naar factuurregels naar factuurtabel. (de factuurregelstabel heeft de zelfde opbouw als de offerteregelstabel. (eigenlijk een kopie). De factuurregelstabel is weer gekoppeld aan de producttabel en hier gaat het fout? Ik kan wel gegevens binnen halen maar het berekenen van aantallen, totaal prijs e.d binnen het portal in de factuurtabel worden niet doorgevoerd?? (terwijl het exact de zelfde opbouw is is als bij de offertetabel)

wie heeft een oplossing?

Met vriendelijke groet,

Walter Sietinga

3 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Er zit denkelijk een foutje in je relatie opbouw,is de relatie van factuur regel met produkttabel geldig?Je mag altijd posten als je er niet uit geraakt.