Jump to content
  • 0

mailing versturen ??

dave.vanderveke

Question

Posted

Weet er iemand hoe je in fm 8 een mailing moet versturen ?

Ik heb een lijst van allemaal mensen men hun fax, telefoon en emailadres.

Bestaat er nu een script dat een mail stuurt naar alle mensen van deze lijst... dwz dat outlook opent.. met al deze adressen in de 'aan' en dat ik de mail dus maar 1 keer moet typen in outlook?

ook als bv 100 mensne in de lijst staan... ik filter op iets zodat er 20 overblijven dat dan de mail naar deze 20 gaat en niet alle 100

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Hallo,

je hebt de mailing script stap "sent mail" die dan naar Outlook of door een andere MAPI client email kan doorsteken..

Dit is wel mail per mail...

of je kan een plug in aanschaffen die toelaat om rechtsreeks uit Filemaker Mail kan sturen, hierbij zijn voorbeelden van Mass mailing toestanden ed.

Groeten,

Erik

• 0
Posted
Hallo,

je hebt de mailing script stap "sent mail" die dan naar Outlook of door een andere MAPI client email kan doorsteken..

Dit is wel mail per mail...

of je kan een plug in aanschaffen die toelaat om rechtsreeks uit Filemaker Mail kan sturen, hierbij zijn voorbeelden van Mass mailing toestanden ed.

Groeten,

Erik

Kun je niet via een loop in een script meerdere records laten aflopen en de bijbehorende mailadressen naar de "AAN" regel kopieëren?

• 0
Posted
FM8 kan het allemaal (voor wat betreft e-mail) met de script stap Send mail.

rmw

ok dat is dan een goede vooruitgang. Maar volgens mij gaat het hier om Filemaker pro 7. Is hier dan ook een oplossing voor?