superrick Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Hallo kan een van jullie mij vertellen of en hoe ik het poortnummer van de web module aan kan passen zodat deze bijv. op 591 gaat draaien en niet op 80? Quote
0 rve Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Ga naar bewerken--->Samengebruik---> Instant Web Publisher Vervolgens kun je bij geavanceerde opties op de knop "opgeven" drukken. Hier kun je een poortnummer naar wens ingeven. Edit: Ik zie net dat het om filemaker Advanced gaat. Ik weet dus niet zeker of het dan wil op bovenstaande manier werkt. Dit is in ieder geval de methode bij Filemaker Pro 7 Quote
0 superrick Posted October 18, 2005 Author Posted October 18, 2005 ik wist dat het bij de client zo gaat, maar bij de server versie kan ik het niet vinden. Quote
0 Koen Van Hulle Posted October 18, 2005 Posted October 18, 2005 Via de FIleMaker Advanced Server host je via IIS of Apache. Wil je op een andere port hosten, dan zul je de poort van IIS of Appache moeten wijzigen. Koen Quote
0 superrick Posted October 19, 2005 Author Posted October 19, 2005 ja problem is echter dat er gehost wordt via appache met daaroverheen de portfolio server. nu pobeer ik dat ding te vertellen dat hij voor de fm bestanden ergens anders moet zijn, maar werken ho maar, gewoone sites kun je in een soort van portfolio map dumpen en dan werken ze prima, maar fm werkt niet vanuit die map. met de 6 versie kon je hem naar poort 81 laen lopen en ging het vlekkeloos. Quote
Question
superrick
Hallo kan een van jullie mij vertellen of en hoe ik het poortnummer van de web module aan kan passen zodat deze bijv. op 591 gaat draaien en niet op 80?
4 answers to this question
Recommended Posts