Peter Wagemans Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 We zijn net een half uurtje down geweest, dat komt omdat ik de laatste aanwinst geinstalleerd heb. Een klant heeft zijn UPS-en vervangen, en ik heb de oude gekregen. De server, monitor, KVM, switches en kabel modem zijn nu beveiligd tegen stroomuitval. Quote
Pieter Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 compliment, ik realiseer het me niet altijd, maar het is niet vanzelfsprekend dat dit forum altijd in de lucht is, geen (hinderlijke) reclame heeft en geen kosten in rekening brengt bij bezoekers/gebruikers, mijn dank hiervoor Quote
AvD Posted October 23, 2005 Posted October 23, 2005 Dat Clarify het opklaart, wisten we al. Dat dat licht altijd schijnt, daar is nu voor gezorgd. Het is te hopen dat ze in Santa Clara ooit beseffen wat Peter voor FileMaker doet in deze contreien! Hoeveel FileMaker liefhebbers zouden het in hun bedrijf al niet opgegeven hebben (om naar iets anders over te schakelen), als ze hier niet heel de tijd geholpen werden... Quote
Recommended Posts