Jump to content
  • 0

dat files

denkrc

Question

Posted

kan me iemand zeggen hoe ik dat files (fotoos die ik met branden in een dat file heb opgeslagen) terug in een jpeg file kan omzetten.

heb al verschillende converters geprobeerd maar tot nu toe zonder resultaat.

Is dit mogelijk??

7 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Is die DAT file uberhaupt wel een grafisch bestand?

a. Is het geen opgeslagen bestandje van het brand-programma waarmee de CD werd gebrand?

b. Of een instellingen-bestandje van het brand programma?

Ingeval A kan het zijn dat het brandprogramma eerst op schijf een DAT heeft aangemaakt met de volledige inhoud van de te branden CD.

Zo'n bestand heeft alleen nog maar als doel om snel en foutloos de CD te branden. Misschien dat je met die DAT opnieuw een CD kan branden zodat daarop alle JPG'tjes weer gaan verschijnen.

• 0
Posted

mijn beste,

al hetgene wat jullie tot nu toe geadviseerd hebben lukt niet... zowel irfanview, als het bestand opslaan als n jpeg wilt niet lukken...

• 0
Posted

software: nero start smart (laatset nieuwe nero burner).

hoe?: ben naar foto/video gegaan en heb hier video aangeklikt. waarschijnlijk ben ik hier in de fout gegaan... Hierdoor heb ik een DAT-file ipv een jpeg bestand gebrand...

• 0
Posted

Het beste wat je kunt doen, is de hele zaak vergeten en/of dumpen en van voorafaan opnieuw beginnen, met volledige aandacht voor de teksten die in de dialoogpanelen verschijnen en een welbewuste keuze voor elke klik op bijvoorbeeld "OK" of "Annuleren". Dit is de essentie van elke computer-opleiding in één zin:

Klik, lees en blijf kalm.

Het eerste kunnen we allemaal. Het tweede doen we zelden, en het derde... tja... het derde...

Sorry dat we je niet beter kunnen helpen.