Jump to content
  • 0

print selectie naar pdf 10.4

maarten

Question

Posted

Beste Clarity leden!

Ik zit met een probleempje, als ik een selectie van een record wil printen dan krijg ik lege pagina's erbij in plaats van alleen de geselecteerde pagina.

Voorbeeld, ik heb een 3 pagina's record, als ik alles print (op sla naar .pdf) dan krijg ik drie pagina's met tekst,

Als ik pagina 3 t/m 3 wil opslaan als pdf dan krijg ik een pdf met drie pagina's waarvan de eerste twee leeg zijn. Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Wat doe ik fout? En hoe los ik dit op?

Alvast bedankt,

Maarten

FileMaker Pro 5.5v2, Mac OS 10.4

4 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Er zijn heel veel manieren om het fout te doen lopen, dus ik stel voor dat je een klein labo-stijl bestandje maakt, je probleem hierin probeert te reproduceren, en - als dat lukt - dit bestandje even naar het forum upload. Dan ben ik er zeker van dat het onmiddellijk opgelost wordt.

• 0
Posted

dank voor de tip. Ik zit alleen even te bedenken hoe ik een voorbeeld moet uploaden. Het staat allemaal op een server... lastig. Had gehoopd dat het een veelvoorkomend probleem was, met een eenvoudig antwoord :)

Maarten