red6 Posted October 27, 2005 Posted October 27, 2005 Ik heb een database die we via odbc benaderen. nadat we zijn overgeschakeld van win2k systeem naar w2k3 server lijkt de odbc connectie maar even te werken. nadat een aantal keer is geconnecteerd naar de server krijg ik een "Receive failure" zijn er nog mensen die odbc met fm pro 6 op winxp of w2k3 gebruiken? zoja welke odbc driver wordt er toegepast? Quote
0 red6 Posted October 28, 2005 Author Posted October 28, 2005 Zoals jullie in mijn vorig bericht hebben kunnen lezen heb ik dus een aantal problemen met odbc. ik kan echter niet achterhalen of het probleem echt door de server veroorzaakt wordt odat het probleem zich bevindt in de odbc driver die geinstalleerd is op de client systemen. Heeft er iemand nog een alternatieve odbc driver die ik kan proberen. Thnx Michael Quote
Question
red6
Ik heb een database die we via odbc benaderen.
nadat we zijn overgeschakeld van win2k systeem naar w2k3 server lijkt de odbc connectie maar even te werken.
nadat een aantal keer is geconnecteerd naar de server krijg ik een "Receive failure"
zijn er nog mensen die odbc met fm pro 6 op winxp of w2k3 gebruiken?
zoja welke odbc driver wordt er toegepast?
1 answer to this question
Recommended Posts