Jump to content
  • 0

runtime en windows 2000

Bonte

Question

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0
Posted

Hij werkt met W2000 pro en daar zijn nu niet veel gebruikers van om mee te vergelijken, in mijn doelgroep dan toch.

Het zijn een tiental FM pro 6 files in een runtime en daarbinnen werkt alles ok, er is wel 1 externe file die op een DVD staat wegens te groot. De gebruiker moet bij de eerste opstart dan aanduiden waar die file staat, je kent de routine wel. Dat gebeurt ook maar de link naar het externe bestand wordt niet bewaard, het werkt dus niet.

We hebben echt van alles geprobeerd met een extra zoek-bestand die de link nog eens legt enz maar geen succes tot hij onlangs een beetje rondkeek in de andere files zonder mijn interface te gebruiken, normaal gezien haat ik het dat de Windowsgebruikers de files zo kunnen bekijken maar nu loste dit het probleem wel op. Een andere file dan gewoonlijk vroeg de link naar het externe bestand en alles werkte.

Heel vreemd allemaal, bij bepaalde bestanden blijft de link niet staan en bij andere wel. Dit probleem heb ik tot nog toe enkel op het W2000 binnen gekregen dus daarom de vraag naar een bekende bug.