pjotter Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Als ik van een veld met een negatief getal dit wil omzetten naar een positief getal hoe kan ik dit het beste aanpakken? Ik probeer nu het - teken er af te halen maar dit werkt niet goed. Is er een andere manier? Quote Link to comment
0 RON7 Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Van de lagere school gehaald min maal min is pos vermenigvuldig met min 1 indien negatief Quote Link to comment
0 Yves Posted November 6, 2005 Share Posted November 6, 2005 Of laten berekenen met ABS(getal) Quote Link to comment
0 pjotter Posted November 6, 2005 Author Share Posted November 6, 2005 Inderdaad ik wil net aangeven dat ik het met delen door -1 heb opgelost Ik zal veel te moeilijk weer te zoeken in de formules... Quote Link to comment
Question
pjotter
Als ik van een veld met een negatief getal dit wil omzetten naar een positief getal hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Ik probeer nu het - teken er af te halen maar dit werkt niet goed. Is er een andere manier?
3 answers to this question
Recommended Posts