rsmits Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Ik wil de positie opvragen van een "." van de waarde die in het tekstvak geschatte eindtijd wordt ingevuld. Nu levert het altijd 0 op. 2.5 = 0 0.5 = 0 24234.24 = 0 De calculation is: Position ( geschatte eindtijd; "." ; 1 ; 1 ) Hoe kan dit? En nog belangrijker hoe kan ik het oplossen? Quote Link to comment
0 SuperWimmie Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Zomaar een schot voor de boeg in een poging het belangrijkste eerst te doen: afronden op 0 decimalen, vervolgens de lengte bepalen en ééntje er bij optellen, is dat wat? Of anders: de punt eerst vervangen door een ander teken en dan zoeken waar hij staat? Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted November 29, 2005 Share Posted November 29, 2005 Hoe kan dit? En nog belangrijker hoe kan ik het oplossen? Wat jij doet werkt, als je volgende voorwaarde respecteert : je veld dat je uitleest is een veld van type tekst. Quote Link to comment
0 rsmits Posted November 30, 2005 Author Share Posted November 30, 2005 Hoe kan dit? En nog belangrijker hoe kan ik het oplossen? Wat jij doet werkt, als je volgende voorwaarde respecteert : je veld dat je uitleest is een veld van type tekst. ik denk dat het hier mis gaat. Het veld is van het type numeriek. Quote Link to comment
Question
rsmits
Ik wil de positie opvragen van een "." van de waarde die in het tekstvak geschatte eindtijd wordt ingevuld.
Nu levert het altijd 0 op.
2.5 = 0
0.5 = 0
24234.24 = 0
De calculation is:
Position ( geschatte eindtijd; "." ; 1 ; 1 )
Hoe kan dit? En nog belangrijker hoe kan ik het oplossen?
3 answers to this question
Recommended Posts