Jump to content
  • 0

runtime versie onder windows

pjotter

Question

Ik heb een runtime versie gemaakt met developer voor de PC. Nu plaats ik het bestand op een PC met behulp van mijn eigen inlognaam. Als ik vervolgens inlog onder een andere naam heb ik zelfs met het beheerders wachtwoord van de database geen import rechten. Log ik weer in onder mijn eigen naam dan werkt het prima. Is de toegang ook afhankelijk van de windows gebruiker?

2 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Ja geen enkel probleem. Ik heb zowel onder de ene inlognaam als de andere de rechten om te schrijven op de PC. (mijn prive naam en er is een algemene naam voor algemeen gebruik). Eerst heb ik het bestand onder mijn eigen naam er opgezet en toen kon ik alles gewoon invullen. Onder de algemene inlognaam dus niet. Ik heb vervolgens de database nogmaals er opgezet onder de algemene inlognaam en nu werkt het wel. (echter nu dus niet meer onder mijn prive inlognaam). Op zich is er nu prima mee te werken en het moet toch in de rechten van de PC zitten. Zal de vraag naar onze IT doorspelen van de week.