Jump to content
  • 0

Een vreemde eend in mijn databank?

AvD

Question

FM8-bestand gehost in het buitenland. Één single record table bevat een aantal (globaal bedoelde) waarden die voor iedereen geldig zijn, zoals onder andere versienummer en versiedatum. Tot hiertoe konden die altijd gewijzigd worden, dag en nacht. Nu krijg ik plots een vreemde record lock-melding. Het gekke is dat er geen accountname in vermeld wordt, maar twee vraagtekens. Guest Access is disabled. Wie of wat is die rare snuiter met de twee vraagtekens?

RecordLock.gif.278a9181f8f9d4b9c28a332ee7411467.gif

6 answers to this question

Recommended Posts

• 0

Support team van de hosting provider heeft het bestand afgesloten en weer geopend. En ja, bij toverslag alle problemen opgelost. Nou ja, alle... De twee waar het om te doen was: de ghost user "?(?)" en de niet meer verschijnende tooltips.

Vicomte, dank weerom, met sierlijke zwaai van pluimenhoed en doorgebogen rechterknie.

Wat de Jean betreft, die heeft ons een bl... willen wijsmaken, denk ik. 't Wordt tijd dat we hem eens naar hier halen voor een goeie Vlaamse pint.

• 0

Vicomte, dank weerom, met sierlijke zwaai van pluimenhoed en doorgebogen rechterknie.

Wat de Jean betreft, die heeft ons een bl... willen wijsmaken, denk ik. 't Wordt tijd dat we hem eens naar hier halen voor een goeie Vlaamse pint.

Te veel eer voor mij, 'k was 'n een keer bij de les da's al :)

Maar eh, voor die goeie Vlaamse pint ben ik ook te porren hoor :D