Belplasca Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 als ik op zoomscript click wordt zoals ik heb aangegeven ingezoomd naar 400%.Hoe kan ik daarna in 1 click teruggaan naar de 100% weergave;ik moet nu steeds zoom uit herhalen tot 100% Quote
0 Arnoud Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Door op de zoomfactor "400" te clicken. Quote
0 Belplasca Posted January 30, 2006 Author Posted January 30, 2006 is het mogelijk om het veld waarop moet worden ingezoomd direct te localiseren en niet zoals nu, dat ik moet scrollen Quote
0 Dr_Flash Posted January 30, 2006 Posted January 30, 2006 Je zou een aparte layout voor slechtzienden kunnen maken, met alleen het containerveld erop, en desnoods dat containerveld klikbaar maken zodat de mensen weer terug gaan naar de originele layout in originele zoommodus Quote
0 JeanWM Posted February 6, 2006 Posted February 6, 2006 F3 voor inzoomen Shift + F3 voor uitzoomen Quote
Question
Belplasca
als ik op zoomscript click wordt zoals ik heb aangegeven ingezoomd naar 400%.Hoe kan ik daarna in 1 click teruggaan naar de 100% weergave;ik moet nu steeds zoom uit herhalen tot 100%
5 answers to this question
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.