jurgen Posted January 9, 2003 Posted January 9, 2003 help Een aantal jaren geleden maakte ik een databank die ik jaren niet meer gebruik. Nu heb ik deze opnieuw vanonder het stof gehaald en tot mijn verbazing moet ik daar destijds een paswoord hebben opgezet die ik niet meer weet. Is er een mogelijkheid om dit te verwijderen thanks Quote
0 Stef Posted January 9, 2003 Posted January 9, 2003 Enkele tips: -hoe heette uw vriendin in die tijd achterstevoren? -naam van uw hond in het kwadraat? -stamkroeg zonder klinkers? nu serieus: doe een zoek op dit forum met als trefwoord "paswoord" of: http://www.clarify.net/viewtopic.php?t=153&highlight=paswoord HTH, Stef Quote
0 Eef Posted January 9, 2003 Posted January 9, 2003 Hoi Jurgen, Kijk op www.lostpassword.com Hier kun je de demo downloaden van een progje: Filemaker Key. Alle passwords zijn dan te recoveren, binnen een handomdraai. Succes, Eef Quote
0 Peter Wagemans Posted January 11, 2003 Posted January 11, 2003 mmm. flmkrcf... goed idee Stef. Quote
Question
jurgen
help
Een aantal jaren geleden maakte ik een databank die ik jaren niet meer gebruik.
Nu heb ik deze opnieuw vanonder het stof gehaald en tot mijn verbazing moet ik daar destijds een paswoord hebben opgezet die ik niet meer weet.
Is er een mogelijkheid om dit te verwijderen
thanks
3 answers to this question
Recommended Posts