AvD Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 (edited) ***************************************************************** Het menu is nu ook bekend! Zie hieronder! Bericht aan zij die reeds inschreven: Laat ons weten of je wil deelnemen aan de beginnerssessie! ***************************************************************** LOCATIES: Voor de sessies: Den en Heuvel (Kasterlee) Voor de culinaire naverbranding: De nieuwe Bosrand (vlak daarnaast! opgelet: eigen parking) Onthaal: 13 u Sessies 13:30 u Culinaire naverbranding: 19:00 u *Voorgerechten: ***Duo van kaas en garnaalkroket 8,80 ***Carpaccio van rundvlees met parmezan 8,50 ***Tomaat Mozarella 8,70 ***Salade met kip, scampi en ananas 10,00 *Hoofdgerechten: ***Tomaat garnaal (2 x) met frietjes 16,00 ***Vissersbordje van de chef 16,00 ***Scampi van het huis 17,00 ***Lamsfilet met zachte mosterdsaus en rozijnenparfum 16,75 ***Rundsteak met seizoengarnituur en saus naar keuze 17,30 *Nagerechten ***Chocolademousse 5,10 ***Tiramisu 5,30 ***Dame Blanche 5,30 ***Tarte tatin met ijs, geflambeerd met Calvados 7,20 ***Crème brûlée 5,30 Einde: zowat half juni... ***************************************************************** Nu ook met parallelsessie speciaal voor beginners (inschrijven: zie hieronder) ***************************************************************** Algemene deelnemerslijst zesde confituursessie(alfabetisch) --------------------------------------------------------------------------- Stuur een antwoordje op dit bericht, wij zorgen voor het up to date houden van de lijsten. Zet er ook bij of je wil deelnemen aan de sessie voor beginners. Er bij zijn is een must voor iedereen die iets met FileMaker doet en dat graag doet. Deelname aan de zesde confituursessie: 1. Alex Gaethofs (online betaling ontvangen) 2. AvD (online betaling ontvangen) 3. Axel Roest (online betaling ontvangen) 4. Chris Bakker 5. CvB 6. Duckie (online betaling ontvangen) 7. Finne Fortuin (online betaling ontvangen) 8. Gerard (online betaling ontvangen) 9. hbrendel (online betaling ontvangen) 10. iRemko 11. Jelle Fekkes (online betaling ontvangen) 12. Jeroen Aarts (online betaling ontvangen) 13. Johan (online betaling ontvangen) 14. Joris Aarts (online betaling ontvangen) 15. JW (online betaling ontvangen) 16. Kermit 17. Laila Fahim (online betaling ontvangen) 18. Liza 19. LK 20. Luc de Keyser (online betaling ontvangen) 21. Michel (online betaling ontvangen) 22. Misj 23. Murtje 24. OrganeDuc 25. Peter 26. pjotr 27. Rigo 28. rmw (online betaling ontvangen) 29. Ron7 30. Rony (online betaling ontvangen) 31. Stardust 32. Stef 33. Willem Jan (wj) (online betaling ontvangen) 34. Wim Everaerd (online betaling ontvangen) 35. Wim Van Oordt (online betaling ontvangen) 36. Yvan (dialogica) ... Deelname aan de culinaire naverbranding (menu à la carte): 1. Alex Gaethofs (online betaling ontvangen) 2. AvD (online betaling ontvangen) 3. Axel Roest 4. Chris Bakker 5. CvB 6. Duckie (online betaling ontvangen) 7. Finne Fortuin 8. Gerard (online betaling ontvangen) 9. hbrendel (online betaling ontvangen) 10. JW (online betaling ontvangen) 11. Laila Fahim (online betaling ontvangen) 12. Luc de Keyser (online betaling ontvangen) 13. Misj 14. Peter 15. Pjotr 16. rmw (online betaling ontvangen) 17. Ron7 18. Rony (online betaling ontvangen) 19. Stardust 20. Stef 21. Willem Jan (wj) (online betaling ontvangen) 22. Wim Everaerd (online betaling ontvangen) 23. Wim Van Oordt (online betaling ontvangen) 24. Yvan (dialogica) .... Zullen een demo of sessie verzorgen: 1. Kermit : Lasso 2. Murtje's vragenurtje 3, Organeduc: eigen applicatie 4. rmw : voorstelling eigen applicatie 5. Ron7 6. Rony : vragenuurtje 7. 8. ... Parallelsessie speciaal voor beginners en niet-gevorderden 1. AVD: "Database technology voor beginners; hoe ontwerp ik een database en hoe doe ik dat in FileMaker?" Deelnemers aan de beginnerssessie: 1. Murtje 2. Misj 3. Johan 4. Organeduc 5. iRemco 6. Alex Gaethofs 7. Laila Fahim 8. Wim Everaerd 9. Michel 10. Pjotr 11. CvB 12. LK 13. Rigo 14. Liza Om uw inschrijving te bevestigen: gelieve 25 EUR (Conf.sessie + culinaire) of 5 EUR (sessie alleen) voor woensdag 7 juni te storten op rekening : voor de belgen : KBC 735-0005270-20 voor de nederlanders : IBAN BE28 7350 0052 7020 BIC KREDBEBB op naam van Rabijns Rony, Onderwijslaan 29, 3910 Neerpelt Met vermelding van : CLARIFY + + Beginnerssessie Ja/Nee Na Uw storting ontvangt U van mij (=Rony) een email (PM) met een bewijs van betaling. We hebben liefst voorafinschrijvingen (de zaal is niet gratis), maar betalen kan eventueel ook cash ter plaatse. Edited June 11, 2006 by Guest
hbrendel Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Ik neem deel aan de confituursessie Ik neem deel aan de culinaire naverbranding
Rony Rabijns Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Is er iemand die een deftige demo kan geven van Filemaker en XML ? Het is niet mijn sterkste kant, dus graag de eer voor iemand anders ... Zijn er nog andere dingen die we graag willen tonen. Ik wil best mijn steentje bijdragen. Oproep aan anderen : Als jullie zelf applicaties ontwikkeld hebben, willen wij die graag zien. Het is leerrijk voor iedereen en het geeft vaak een verrassende kijk op bepaalde gebruikte technieken.
rmw Posted May 13, 2006 Posted May 13, 2006 Ik zal er ook zijn (sessie en naverbranding) en wil best wat laten zien van de toepassing van het tab object in een eigen applicatie. Het betreft vooral de visuele toepassing. rmw
RON7 Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 Na vorig jaar te missen wil ik graag deelnemen,als ik voldoende tijd vrij heb voor 10 juni mogelijk demo.Bbq gaat er altijd in Groeten Ron
jw Posted May 14, 2006 Posted May 14, 2006 Ik zag van Rony al het verzoek van de XML. Dat is voor mij ook een wens. 1 - Zo kan je een XML die je exporteert niet eens direct weer inlezen. Ik ben op zoek naar de basis. Met een paar eenvoudige voorbeelden zou ik wel verder kunnen. 2 - Tweee voorbeeld zou kunnen zijn hoe je data vanuit twee verschillende tabellen in één xml krijgt weggeschreven of weer ingelezen.
denon014 Posted May 15, 2006 Posted May 15, 2006 Graag wens ik mij in te schrijven met 2 personen voor de confituursessie op 10 juni en voor de naverbranding Wim Everaerd & Alex Gaethofs
AvD Posted May 17, 2006 Author Posted May 17, 2006 We gebruiken dezelfde formule als vorig jaar. Het rekeningnummer wordt nog deze week doorgegeven. Inschrijvingsgeld bedraagt 25.- EUR culinaire naverbranding inbegrepen (dranken niet...). Er zal weer heel wat te zien zijn!
AvD Posted May 18, 2006 Author Posted May 18, 2006 Wil gaarne deelnemen aan de confituursessie. En ook aan de culinaire naverbranding?
Jelle Fekkes Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 Ik denk het niet omdat ik uit Emmen (Drenthe)(NL) kom. Ik kom met de motor (is sneller dan auto). maar het is wel 280 km. Dus heb ik de terugreistijd denk ik wel nodig. gr. Jelle
Kermit Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 Zoals een paar van jullie al weten is Lasso een krachtige taal om webapplicaties te bouwen. Filemaker kan hiervoor gemakkelijk als database ingezet worden. Als er geïnteresseerden zijn, dan wil ik graag een uurtje de mogelijkheden van Lasso komen demonstreren. Als er interesse zou zijn, dan hoor ik ook graag wat je zoal wilt weten. Greetz, Karim
Rony Rabijns Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 Als er geïnteresseerden zijn, dan wil ik graag een uurtje de mogelijkheden van Lasso komen demonstreren. Doen ! Absoluut. Ik heb het zelf een paar jaar links laten liggen, maar kijk nu al reikhalzend uit naar de nieuwe mogelijkheden ...
AvD Posted May 18, 2006 Author Posted May 18, 2006 Als er geïnteresseerden zijn, dan wil ik graag een uurtje de mogelijkheden van Lasso komen demonstreren.Als er interesse zou zijn, dan hoor ik ook graag wat je zoal wilt weten. Greetz, Karim Uitstekend! Het podium is voor je gereserveerd. Schrijf je meteen ook in voor de culinaire?
dialogica Posted May 18, 2006 Posted May 18, 2006 Ik kom graag voor de eerste keer confituren. BBQ achteraf moet wel lukken. yvan
johan Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Ach, ... Als ik zo lees dat er dingen aan bod gaan komen als lasso en xml (en wat nog meer allemaal?) , dan schrikt het mij wel wat af en voel ik mij echt maar een sukkelaar die daar niks ga kunnen komen doen tenzij gefrustreerd naar Chinees luisteren waar ik niks van snap... PS. Komt er ook nog een programma van wat allemaal zal behandeld worden?
AvD Posted May 19, 2006 Author Posted May 19, 2006 Ach, ... Als ik zo lees dat er dingen aan bod gaan komen als lasso en xml (en wat nog meer allemaal?) , dan schrikt het mij wel wat af en voel ik mij echt maar een sukkelaar die daar niks ga kunnen komen doen tenzij gefrustreerd naar Chinees luisteren waar ik niks van snap...PS. Komt er ook nog een programma van wat allemaal zal behandeld worden? Hola! Hier zijn we weer te kort door de bocht gegaan. Er zijn parallel-sessies voorzien, waarvan één speciaal voor beginnende en gevorderde FileMaker-gebruikers die weinig of niets kennen van database technology, normalisatieregels en dergelijke. Inschrijven dus!!
AvD Posted May 19, 2006 Author Posted May 19, 2006 Ziezo! Da's beslist! Ik waag het erop! Tot dan! Schrijf je ook in voor de culinaire naverbranding?
Misj Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 OK ..... een gaatje gevonden in m'n agenda, zou wel nog graag te weten komen om hoe laat jullie beginnen De naverbranding pak 'k ook mee. En nu verder werken aan mijn vragenlijstje Tot dan Misj
Koen Van Hulle Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Helaas, helaas, nu moet ik het spektakel al voor de 2de maal missen Ik zou zeggen laat het jullie smaken. Koen
AvD Posted May 19, 2006 Author Posted May 19, 2006 zou wel nog graag te weten komen om hoe laat jullie beginnen We denken aan 13 u. Maar het hangt ook af van het aantal presentaties. Dan zouden we al in de voormiddag kunnen starten. Maar laten we het voorlopig op 13 u houden. Dank voor de inschrijving!
johan Posted May 19, 2006 Posted May 19, 2006 Neen ... spijtig.... maar ik ga het beperkt houden tot het niet-culinaire gedeelte...
DWvO Posted May 21, 2006 Posted May 21, 2006 Ook ik wil mij hierbij graag inschrijven, inclusief verbrandingstoestanden. Wim Van Oordt
Recommended Posts