filippiens Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Hoi, Ik wil volgende xml file naar mijn record krijgen : <?xml version="1.0"?> accepted none 4373304 48 Heb in mijn database o.a. volgende velden : status - error - reference - credits Ik probeerde volgend xsl-file te maken : <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> Helaas krijg ik steeds een XML parsing error : Invalid document structure. Kan iemand hier aub eens naar kijken. Ik geraak er niet meer uit. Bedankt ! Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted June 19, 2006 Share Posted June 19, 2006 Probeer dit eens: <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> Koen Quote Link to comment
0 filippiens Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Koen, Bedankt ! Ik krijg nu volgende fout : XML parsing error : Element 'METADATA' is not valid for content model: '(ERRORCODE,PRODUCT,DATABASE,METADATA,RESULTSET)' Enig idee ? Thx, FP Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 Ja, je mist nog wat verplichte elementen om een goeie FMPXMLRESULT te hebben. <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> 0 Koen Quote Link to comment
0 filippiens Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Koen, Eerlijk : ik snap hier niet veel meer van. Toch voel ik dat we dicht bij de oplossing zitten. Krijg nu volgende error : XML parsing error : Element 'COL' is not valid for content model: '(ERRORCODE,PRODUCT,DATABASE,METADATA,RESULTSET)' Enig idee waar deze fout zit ? FP Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted June 20, 2006 Share Posted June 20, 2006 <?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?> 0 Ook hier waren we de helft vergeten Koen Quote Link to comment
0 filippiens Posted June 20, 2006 Author Share Posted June 20, 2006 Bedankt Koen ! Stand van zaken : er wordt een blanco record gecreerd ... Dus weeral een stap dichter ! Eigenlijk wil ik mijn current record updaten (die vier velden invullen via xml in het record van waaruit ik een html vraag stuur. Kan dit wel ? Met respect, FP Quote Link to comment
Question
filippiens
Hoi,
Ik wil volgende xml file naar mijn record krijgen :
<?xml version="1.0"?>
accepted
none
4373304
48
Heb in mijn database o.a. volgende velden :
status - error - reference - credits
Ik probeerde volgend xsl-file te maken :
<?xml version="1.0" encoding="UTF-8"?>
Helaas krijg ik steeds een XML parsing error : Invalid document structure.
Kan iemand hier aub eens naar kijken. Ik geraak er niet meer uit.
Bedankt !
6 answers to this question
Recommended Posts