columbus Posted August 9, 2006 Share Posted August 9, 2006 Availabilty Calender Om het maar eens op zijn engels eruit te gooien. Voor het opzetten van een bookingssyteem voor een vakantie huis, wil ik graag het kalendersysteem van FileMaker gebruiken. Heeft iemand suggesties, waar ik zoiets kan vinden. Om niet het wiel weer uit te vinden. En geen dubbele boekingen te krijgen. alvast bedankt Quote Link to comment
0 JeanWM Posted August 10, 2006 Share Posted August 10, 2006 Is het format - field/control - set-up - display as - drop-down Calendar dat je wil hebben ? Quote Link to comment
0 columbus Posted August 20, 2006 Author Share Posted August 20, 2006 nee Jean dat was wel bekend. Ik wil in FMP eigenlijk een soort agenda opzetten. Waarbij ik boekingen kan vastleggen. Quote Link to comment
0 JeanWM Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 Je zoekt een voorbeeldje voor je bookingsysteem.... Ik denk dat je hier een voorbeeld hebt om te beginnen. Quote Link to comment
0 Sanne Posted August 20, 2006 Share Posted August 20, 2006 ... wil ik graag het kalendersysteem van FileMaker gebruiken ... Het kalendersysteem? HET kalendersysteem? Welk kalendersysteem bedoel je? Ik zie dat bij de techniekbestanden van Rony ook een "agenda met uurindeling (basis)" zit: http://www.adequaat.be/techniek.html Quote Link to comment
0 Peter-Paul Posted August 23, 2006 Share Posted August 23, 2006 Deze kalender heb ik ook eventjes bekeken en aangepast. Er moet in de versie op je website namelijk voor elke dag/uur combinatie een record zijn. Dit is niet nodig als je de volgende, aangepaste versie gebruikt. UurAgenda.fp7 Quote Link to comment
0 Fileman Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Je zoekt een voorbeeldje voor je bookingsysteem.... Ik denk dat je hier een voorbeeld hebt om te beginnen. Jeetje, je moet al van goed huize komen om zo'n mooi tabbladbesturingselement te maken zeg. Prachtig! Fileman Quote Link to comment
0 rmw Posted September 15, 2006 Share Posted September 15, 2006 Je bent duidelijk onder de indruk, Fileman rmw Quote Link to comment
Question
columbus
Availabilty Calender
Om het maar eens op zijn engels eruit te gooien.
Voor het opzetten van een bookingssyteem voor een vakantie huis, wil ik graag het kalendersysteem van FileMaker gebruiken.
Heeft iemand suggesties, waar ik zoiets kan vinden. Om niet het wiel weer uit te vinden. En geen dubbele boekingen te krijgen.
alvast bedankt
7 answers to this question
Recommended Posts