VWin Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Zal een fmp server 5.5 vlot draaien op Windows XP ? Of moet dat minstens windows XP Prof zijn ? Of draait die enkel op de "oudere" WIn NT, 2000 ? Quote Link to comment
0 Guido Posted August 17, 2006 Share Posted August 17, 2006 Waarom probeer je het niet gewoon? Quote Link to comment
0 peerke Posted August 18, 2006 Share Posted August 18, 2006 Volgens de specs draait FM server 5.5 onder windows alleen onder de server versies van het OS, NT 4.0 of 2000 (was eigenlijk ook een server versie). XP is geen server OS en dus zal het niet werken. Ook niet onder XP pro. Ik heb het echter nooit zelf geprobeerd. Onder server 2003 draait het wel al is het niet officieel ondersteund. gr, peerke Quote Link to comment
0 Muppet Posted August 25, 2006 Share Posted August 25, 2006 Filemaker is (helaas) niet zo kieskeurig. Onder XP draaien moet totaal geen probleem zijn. (zowel home als xp) Ben zelf ontwikkelaar en draai voor specifieke situaties zelf server op mijn xp laptop. Vroeger was dit 5.5, maar nu 8.04) Het enige waar je even mee moet oppassen is het draaien van zowel server als client op 1 machine. Onder 5.5 was dit geen succes. Ik moet zeggen dat het me met server 8 bijzonder meevalt. Al blijft het geen aanrader. Quote Link to comment
0 Stardust Posted August 28, 2006 Share Posted August 28, 2006 Ik spreek uit ervaring ... het werkt Quote Link to comment
Question
VWin
Zal een fmp server 5.5 vlot draaien op Windows XP ?
Of moet dat minstens windows XP Prof zijn ?
Of draait die enkel op de "oudere" WIn NT, 2000 ?
4 answers to this question
Recommended Posts