AvD Posted August 19, 2006 Share Posted August 19, 2006 Het gaat om Kyocera's. Prescribe commando's kunnen allerlei printerfunctionaliteiten activeren of wijzigen (zoals kantlijninstellingen enzovoort). Volgens de vraagsteller werkt dit in MSWord "keurig" en "netjes". Voorbeeld van zo'n command is: !R!FRPO L4,0099;STAT1;EXIT; Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Ik heb het ooit moeten doen voor een kassa printer in FileMaker 6. Dat werkte keurig. Ik moest wel het bijgeleverde font hiervoor gebruiken. Koen Quote Link to comment
0 AvD Posted August 21, 2006 Author Share Posted August 21, 2006 Dank, Murtje! Kan je me even op weg helpen hoe dat dan moet gebeuren? Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Op de plaats van de layout waar het commando moest uitgevoerd worden, moest ik de speciale codes tikken in dit font. Ik vermoed dat er bij die printer ook wat documentatie zal zitten. Hopelijk heb je de mogelijkheid om wat te experimenteren, want FileMaker en printers zijn nooit de beste vrienden geweest. Koen Quote Link to comment
0 Koen Van Hulle Posted August 21, 2006 Share Posted August 21, 2006 Ik vond volgende pdf: http://www.globalunion.hu/downloads/Manual/FRPO_Manual.pdf Dit lijken mij nogal drastische wijzigingen en meer dan juist wat commando's op een layoutje plaatsen. Volgens de handleiding kan je de commando's doorgeven via een dos commando. Koen Quote Link to comment
Question
AvD
Het gaat om Kyocera's. Prescribe commando's kunnen allerlei printerfunctionaliteiten activeren of wijzigen (zoals kantlijninstellingen enzovoort). Volgens de vraagsteller werkt dit in MSWord "keurig" en "netjes".
Voorbeeld van zo'n command is:
4 answers to this question
Recommended Posts