Guido Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 De vraag is: is dit mogelijk? ik draai alles gemaxed, omdat ik draai met een reso van 1024x768. Toch wil ik 1 venster (met daarin een portaal), als resize to fit. Maar als ik dat in een scriptje zet veranderd hij de andere schermen ook. is dit te omzeilen? gr guido Quote Link to comment
0 Yves Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Via scriptje : Nieuw venster Je kan dan de vereiste maten opgeven. Dit venster verlaten met script (of sluiten) en je hebt je vorig venster in max. Quote Link to comment
0 Guido Posted October 2, 2006 Author Share Posted October 2, 2006 Dat gaat dus niet, ofja... Eigenlijk wil ik dan de rest maximized blijft zodat men data vanuit het venster met het orgineel kan nalopen. Quote Link to comment
0 Yves Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Je kan ook beide vensters "resizen" en tijdelijk naast/onder mekaar plaatsen (en terug) Quote Link to comment
0 Rony Rabijns Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Er zijn maar 2 goede oplossingen : 1. Een Mac aanschaffen. Het is namelijk een typisch Win-verschijnsel hetgeen jij aan de hand hebt. 2. De beste oplossing is bij het openen van je appicatie je maximale schermafmetingen uit te lezen en de vensters te openen met deze afmetingen. Vermijd daarna het gebruik van maximize, want een resize to fit leid dan op windows tot het un-maximisen van alle geopende vensters. Quote Link to comment
0 Yves Posted October 2, 2006 Share Posted October 2, 2006 Zo, even wat Apple-aandelen gekocht! Ik stem voor Mac! Quote Link to comment
Question
Guido
De vraag is: is dit mogelijk? ik draai alles gemaxed, omdat ik draai met een reso van 1024x768. Toch wil ik 1 venster (met daarin een portaal), als resize to fit. Maar als ik dat in een scriptje zet veranderd hij de andere schermen ook.
is dit te omzeilen?
gr guido
5 answers to this question
Recommended Posts