clarify9 Posted October 3, 2006 Share Posted October 3, 2006 Hoihoi, Ik ben op zoek naar de slimste manier zo efficient mogelijk zo veel mogelijk filemaker databases met zoveel mogelijk users te realiseren. Standaard zie ik dat je bij Filemaker Server max 100 databases en max 250 gebruikers kunt maken. Zijn deze aantallen gebruikelijk?? of kunnen open source varianten veel meer databases / gebruikers aan. Hoeveel gebruikers kan een Mac Mini bijvoorbeeld aan. Met filemaker 100? Opensource?? Alvast bedankt voor een antwoord, Een enthousiaste nieuwe FM gebruiker c9 Quote Link to comment
0 WJ Posted October 5, 2006 Share Posted October 5, 2006 Helaas maar php + mysql naar mijn smaak de beste oplossing. -opensource (graties) -sneller -goedkopere en betere hosting Groet, WJ Quote Link to comment
Question
clarify9
Hoihoi,
Ik ben op zoek naar de slimste manier zo efficient mogelijk zo veel mogelijk filemaker databases met zoveel mogelijk users te realiseren.
Standaard zie ik dat je bij Filemaker Server max 100 databases en max 250 gebruikers kunt maken.
Zijn deze aantallen gebruikelijk?? of kunnen open source varianten veel meer databases / gebruikers aan.
Hoeveel gebruikers kan een Mac Mini bijvoorbeeld aan. Met filemaker 100? Opensource??
Alvast bedankt voor een antwoord,
Een enthousiaste nieuwe FM gebruiker
c9
2 answers to this question
Recommended Posts