Peter Wagemans Posted January 29, 2003 Posted January 29, 2003 Dit vond ik in mijn mailbox vanmorgen... Wie wil reageren kan dat ook bij geirnaert.jan@pandora.be --- hello, stel je voor,ik rijd rond in belgium met mijn laptop, dure trage real connecties zijn niet te doen (gewoon niet betaalbaar en traag) . maar interessant zou zijn dat is een firma of 'iets' die hier en aan WIRELESS POP's (straalt normaal minstens 15 meter ver). ge gaat dan gewoon naar zo een officiële plek met uw laptop en ge beamt in. meer niet. aan 10 mbps. dan wegrijden en klaar is kees. wireless connectors producenten zouden dat moeten sponsoren samen met telenet. de mogelijkheden (ge moet maar even nadenken) zijn immens, tankstations, terwijl ge tank even email ophalen, geen dure gprs nodig, enkel een wlan. die plekken zijn gekend op een kaartje van belgium en ge kunt naar daar rijden om in te loggen , in luchthavens bestaat dat al hier en daar ? 'hackers' doen dat nu al door op plaatsen waar open WLAN aanwezig vanop straat in de auto hun connectie te maken. maar dat mag natuurlijk niet; iets voor telenet en slimme ondernemers ? ben ik de enige die dat idee heeft of de enige die het communiceert? mvg jan Quote
Konkel Noen Posted January 29, 2003 Posted January 29, 2003 of het wordt gemoduleerd op het GSM netwerk en je moet niet meer gaan tanken... P.S.: Telenet heeft wel kabels [/i]gekocht. Quote
De Foemper Posted January 30, 2003 Posted January 30, 2003 Dit vond ik in mijn mailbox vanmorgen... Wie wil reageren kan dat ook bij geirnaert.jan@pandora.be ben ik de enige die dat idee heeft of de enige die het communiceert? mvg jan Nee, verschillende ondernemingen zijn dat concreet aan het opzetten. Waaronder Belgacom. Het woord non-event bestaat al. Zullen we bovenstaande announcement een non-message noemen? De Wi-Foemper Quote
Peter Wagemans Posted January 30, 2003 Author Posted January 30, 2003 Ik zal me beperken tot de uitspraak "great minds think alike". Quote
Kermit Posted January 30, 2003 Posted January 30, 2003 Financieel probleem dat nog opgelost moet worden: Wie betaalt de connectiekosten? Als dit bv voor een tankstation is, wel dan wil ik gerust wel een paar uurtjes in de buurt van zo'n tankstation me in een stoeltje neerploffen.... Quote
De Foemper Posted January 31, 2003 Posted January 31, 2003 Financieel probleem dat nog opgelost moet worden:Wie betaalt de connectiekosten? Heu... de gebruiker. Als het natuurlijk echt massaal gebruikt wordt, gaan we ongetwijfeld naar een model waarbij je als consument het soms inbegrepen bij een ander product krijgt. Bv op Zaventem zijn ze nu ook wireless aan het installeren ; reken maar dat sommige 1st Class lounges het als een extra service zullen aanbieden. Als dit bv voor een tankstation is, wel dan wil ik gerust wel een paar uurtjes in de buurt van zo'n tankstation me in een stoeltje neerploffen.... Is dat niet veel makkelijker vanop kantoor of thuis? De Foemper Quote
bram Posted February 1, 2003 Posted February 1, 2003 Moet maar eens kijken op http://www.hubhop.com/ In Nederland zijn ze er al een tijdje mee bezig. Dat zijn ook de gasten van macosx.nl Als ik in Hilversum zit, en slaap in Bussum (Jaja peter, nog steeds daar ) dan zijn er enkele punten die openstaan. Gewoon mensen thuis met een airport, of iets dergelijks, en dan kun je in je wagen je email gaan lezen. Veel leuker dan inbellen van uit je hotelkamer. Dat er nog niet meer hotels een breedband verbinding aanbieden, en dan gewoon een ethernetkabel klaarliggen op de kamer. Ik denk dat daar veel mensen wat extra willen voor betalen, ipv telefoonkosten. Quote
Peter Wagemans Posted February 1, 2003 Author Posted February 1, 2003 Doe ze de groeten daar in Bussum van mij... De hotelmanager kent me nog wel denk ik. Quote
Kermit Posted February 4, 2003 Posted February 4, 2003 ...De hotelmanager kent me nog wel denk ik.... Heb je hem wat truukjes in FM laten zien misschien graptje, pol Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.