Jump to content
  • 0

Nog een hoop werk...

dave.vanderveke

Question

Hey ik ben zelf bezig aan een fm database, omdat externe mensen op dit ogenblik te duur zijn.

Nu heb ik nog een deel te doen hiervoor en ik vroeg me af of sommige me hierbij konden helpen.

Ik zal alles wat er nog moet gebeuren hier in puntjes zetten. Als er iemand is die zo'n puntje(s) zou willen oplossen zou ik u zeer dankbaar zijn. Of me een eind op weg helpen zou al even goed zijn !

Lay-out Projecten:

1) Aanmaak units vanuit Project (via knopje ofzo)=> indeling in categorie Appartement, kelder, garage of parking+kelder

2) Tab overeenkomst: portal met alle overeenkomsten van dit project… deze moeten dan sorteren op A) Verkocht B) Schriftelijke ovk c) Mondelinge ovk

Lay-out Overeenkomst:

1) Aanmaak overeenkomst vanuit klant (project kiezen en daarvan ovk maken)

2) Merge met word documenten dus bv klantgegevens in verkoopsovereenkomst

3) Keuze data kopieren uit layout project en aanpasbaar + veld Ja Nee of d eklant dit heeft gekozen ( de klanten moeten deze dingen kiezen voor deze datums op te geven in project maar aanpasbaar per overeenkomst (wel in eerste instantie een copy van de data uit project) en dan status => zie lijst todo => dus opvragen welke klanten van project X nog iets moeten kiezen...

4) historiek van de overeenkomsten => ook de geannuleerde?

5) To do’s van een overeenkomst (zie todo's van projecten)

6) Inboeken units per overeenkomst

Lay-out ToDo:

1) To do per overeenkomst => eerst projectkiezen en dan enkel de overeenkomsten zichtbaar van dit specifiek project??

2) Keuze data: data ingeven in en dan lijst van welke overeenkomst nog wat moet kiezen… of ook weer in combinatie met project etc….

Lay-out units:

1) Units aanmaken vanuit project

2) Unitsstatus en kleurcodes

Dit alles moet komen in het bestand Test... Dit is een nieuwe db die ik heb gemaakt op basis van 2 andere (1lay-out en 1 data) Sommige van de punten kan je zien in de orginele database maar krijg ik niet werkende in de nieuwe. vb boeken van units per overeenkomst...

De oude is gemaakt door een pro, maar spijtig genoeg hebben we de samenwerking moeten staken... daarom ben ik zelf begonnen omdat we toch verder moeten...

Nieuwe

http://users.telenet.be/dave.vanderveken/Test.fp7

2oude

http://users.telenet.be/dave.vanderveken/Consulting.fp7

en

http://users.telenet.be/dave.vanderveken/ConsultingData.fp7[/u]

0 answers to this question

Recommended Posts

There have been no answers to this question yet