Sanne Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 't Is heel gek, maar ik heb er al een paar weken last van. Ik kom eens in de paar dagen even langs en kijk dan graag naar de nieuwe berichten sinds mijn laatste keer. Als het goed is zijn die berichten rood gekleurd. Maar het overkomt me nu al meerdere malen dat ik na een paar dagen het forum op kom, en alles alleen maar blauw is: ik ben WEL ingelogd! Ik denk dan: oh, er is niets gebeurd. Maar dat blijkt niet waar te zijn. Er zijn wel degelijk berichten geplaatst in de dagen dat ik niet langs geweest ben. Maar in plaats van rood = nieuw te zijn, zijn ze gewoon blauw. Alsof ik ze al gelezen heb. Heeft iemand dezelfde ervaring? Heeft iemand een idee waar het aan kan liggen? Quote Link to comment
Guido Posted October 14, 2006 Share Posted October 14, 2006 ctrl-f5 geen resultaat? anders even cache legen Quote Link to comment
Sanne Posted October 14, 2006 Author Share Posted October 14, 2006 Ik werk op Mac OS X. Quote Link to comment
Peter Wagemans Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Hoi Sanne, Wat zegt de site i.v.m. "berichten sinds laatste bezoek"? Quote Link to comment
Koen Van Hulle Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 Ik heb het fenomeen niet onder OS X. Vroeger wel eens gehad met Opera onder Windows. Koen Quote Link to comment
Yves Posted October 15, 2006 Share Posted October 15, 2006 En ik heb nooit verschillende kleuren gehad onder OS X. Quote Link to comment
Recommended Posts